Romana  English
Returnări

Clientul Luxury Boutique poate returna produsele achizitionate prin intermediul unui contract, in urmatoarele situatii:
    •    coletele prezinta deteriorari severe;
    •    produsele au fost livrate / facturat gresit;
    •    produsele prezinta defecte de fabricatie;
    •    produsele au marimi eronat comandate de catre client;
    •    consumatorul are dreptul sa notifice in scris comerciantului ca renunta la cumparare, fara penalitati si fara invocarea unui motiv, in termen de 10 zile lucratoare de la primirea produsului.

De asemenea, in conformitate cu art. 7 alin. 1 din OG 130/2000, clientul are dreptul de a denunta unilateral contractul la distanta, in termen de 10 zile lucratoare de la data primirii produsului/produselor, fara penalitati si fara invocarea vreunui motiv. In acest caz, cheltuielile directe de returnare a produselor vor cadea, conform legii, in sarcina clientului.


Clientul se obliga sa notifice Luxury Boutique, intentia sa de a returna produsele achizitionate, prin orice mijloc de comunicare scrisa (e-mail/fax/etc) in termen de maxim 10 zile lucratoare de la primirea produselor si/sau serviciilor.
Clientul care a notificat Luxury Boutique, ii revine responsabilitatea de a se asigura ca produsele la care a facut referire vor fi returnate in maxim 10 zile lucratoare, in caz contrar, Luxury Boutique considera cererea nefondata/invalida.

Clientul Luxury Boutique nu va putea sa returneze produsele achizitionate si/sau nu va pretinde orice alte daune-interese/despagubiri, in urmatoarele situatii:
    •    In cazul inlocuirii produsului achizitionat cu un alt produs avand alte specificatii sau de un tip diferit;
    •    In cazul in care cererea de returnare si retunarea efectiva nu se realizaeaza in termenul de 10 zile lucratoare, conform prevederilor de mai sus;
    •    In cazul in care se returneaza un produs avand ca motivatie una dintre situatiile prevazute mai sus, iar produsul returnat nu este in aceeasi stare in care a fost livrat (in ambalajul original cu toate etichetele intacte si documentele care l-au insotit);
    •    Conform O.G. 130/2000 art. 10 lit.c Luxury Boutique isi rezerva dreptul de a nu accepta returnarea produselor care, prin natura lor, nu pot fi returnate sau care se pot degrada ori deteriora rapid, cum ar fi produsele alimentare si bauturile si produsele cosmetice. Produsele ce constituie un kit trebuie returnate ca un kit.

 Costurile de transport ale coletului de retur vor fi suportate de catre client.